Monday, October 06, 2008

*§* Selamat Hari Raya *§* W660i Pembuka bicara~ Tawaran istimewa Syawal~!!!

Adoiyaiiii... assalamualaikum semua... terlebih dahulu aku nak ucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin untuk semua pelawat2 TokanHenset sempena hari raya ni, tertanya-tanya sekalian penghuni rimba raya kemana hilangnya Tokan Henset sepurnama ini? ya, aku berehat sambil memencongkan sementara jenis perniagaan aku untuk selama sebulan ini, mencari duit raya lebih orang kata.
Sekembalinya aku ke arena pengHensetan ni, suka la aku ingin memberi satu tawaran istimewa sebagai pembuka bicara baru Tokan Henset untuk bulan syawal yg mulia ini. Dengan ini aku mempersembahkan.....
Model: SonyEricsson W660i
Harga: RM559.00(AP Set)
Harga Pasaran Luar: RM600-700
Warranty: 15purnama(1tahun 3bulan)
Kemampuan-kemampuan beliau(w660i):-

No comments: