Monday, June 30, 2008

|| R3Vi3W || C902 keterlangsungan kamera cybershot~ kini di pasar² henset anda~


Yups, satu lagik henset cybershot dari sonyericsson telah pon memecah kebuntuan pengganti kepada siri 'k' yg telah pon mencapai kelimaks didalam arena pengcybershotan, kini muncul satu henset yang bersiri 'c' mengekori kehandalan dan kehebatan pak menakan nya dari siri² cybershot, maka munculah C902!
Dengan kemampuan kamera beliau 5.0megapixel dengan 2.5x zoom digital, ternyata pesaing² dari vendor lain agak tercabar dengan kemunculan terbaru anak-beranak cybershot ni.
Secara ringkasnya, henset C902 ni dilengkapi dengan spesifikasi Auto rotate, BestPic™, Face Detection, Photo fix dan flash, Picture Blogging, perakam video, lampu video, video stabiliser dan image stabiliser.
C902 didatangkan dari dua jenis 'kaler', Swift Black dan Luscious Red. Citer banyak takder... henset nih menampakkan kesungguhan dari sonyericsson untuk terus memperlengkapkan jati diri dalam perjuangan merakyatkan henset. sekian berita, assalamualaikum~
-Tokane Hensete
untuk keterangan lanjut dan lebih spesifikasi, sila lawati http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c902?cc=us&lc=en

1 comment:

Anonymous said...

C905 lagi power!!!!!!!!!!!!!!!!!
tolong bg aku satu
huahauhuauaua